wtorek, 6 sierpnia 2013

Słowem Wstępu



„ SŁOWEM WSTĘPU „

Witam wszystkich Bardzo serdecznie, mam nadzieje że to co będę dla was pisał okaże się pomocnym materiałem,  rozwijanie umiejętności gry oraz pogłębi waszą  pasji do gitary. Wiem jak ciężko o dobre materiały, poradniki lub nagrania choć by nawet te darmowe na „YouTube” o płatnych nawet nie wspominam. 
Sam mając te 13 lat miałem problem z poukładaniem sobie w głowie co jest prawdą a co przysłowiowym mitem, która strona faktycznie jest na rzeczy albo jaka wypowiedź jest wiarygodna. 



Najgorsze z pytań jakie wciąż mnie prześladowały to te w sumie najbanalniejsze ale które mogą mieć wpływ na  ”sukces” gitarzysty np.
  Czy naprawdę to polubię, czy to może następne hobby na 2 miesiące ? ”
  A może znudzi mi się po pierwszej piosence ? 
 „ A jak nie mam talentu, albo słuchu ?  Od czego zacząć od akordów a może od riffów ? hymm … A tak w ogóle to co to są te riffy ? „
„ Na początek gitara elektryczna czy akustyczna ? o a  może elektoro-akustyczna  - ale jak ona działa ? a czym się różni klasyk od akustyka  ? „
Może i te pytania są śmieszne, ale są na dzień dzisiejszy moim wspomnieniem, zaczynałem od Delfa mojego taty stary Klasyk krajowej produkcji, może nie za solidny ale mam do niego słabość, chyba z tego powodu że był w domu i bawiłem się nim jako dziecko szarpiąc struny J.
Teraz zamykając ten mały wstęp, który mógł przynudzać średnio zaawansowanych i lepszych gitarzystów chciał bym przejść do opisania w kilku słowach co można znaleźć w tym dziale tej stronie.
Moim zamiarem jest publikowanie w miarę równych odstępach czasowych, materiałów złączonych w lekcje w których będę tłumaczył, jak co się nazywa czemu tak a nie inaczej przy pomocy ćwiczeń i przykładów spróbuje was wprowadzić w świat gitary i zgłębiać go razem z wami, dodatkowo mam zamiar zamieszczać nie tylko ćwiczenia w postaci tabulatur, ale też podkłady, filmiki i odsłuchy prawidłowego grania danego ćwiczenia.
Na stronie pojawi się też zakładka z Linkami do kanału na  „YouTube”,  być może jakiś śpiewniczek z piosenkami który przy pomocy was, czytelników będzie regularnie powiększany , myślę że znajdzie się też link do programów które umieściłem na „Chomiku” a niektóre z nich są naprawdę świetne
.
Zapraszam do polubienia na Facebooku „ …… „ zapewni to Świerzy dostęp do informacji, aktualnościach , pozwoli na bieżąco śledzić dodawane wpisy – nowe lekcje które będę próbował dodawać co 2 – 3 dni zależnie od obszerności
J.  W górnej części macie do dyspozycji radio z play listą, dałem ją wam abyście mieli większy komfort, a na dole przejście do teledysków z „YouTuba”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz