wtorek, 18 marca 2014

Czerwone Gitary - Cz.2

Była to głupia Miłość

  G G a D7 G
  G G a D7 G D7
 
To się stało ... G D7
Kiedy śniegi ... G D7
Kiedy wiatr ... G F E7 a a E7
Przyszła ... a E7
Przyszła ... a E7
Razem z ... a D7 G D7
Była to ... G D7
Która ze ... G D7
Nieuchwytna ... G F E7 a a E7
Czasem tkwi ... a c
To znów ... G F E7
Było tak, ... a D7 G
 

Była to ... D7 G
Dawno już ... E7 a
Czasem tylko ... C G/H D7 G
Była to ... D7 G
Była to ... E7 a
Czemu więc ... C G/H D
 
Nieraz skoczy ... G D7
Całą prawdę ... G D7
Krzyknie, ... G F E7 a a E7
Czasem znów, ... a E7
Uśmiech ... a E7
Tylko Ty ... a D7 G D7
Gasły dla ... G D7
Gasły dla ... G D7
Tak mi jej ... G F E7 a a E7
I czekałem, ... a D7
Żeby we ... G F E7
Żeby mnie ... a D7 G
 
Była to ... D7 G
Dawno już ... E7 a
Czasem tylko ... C G/H D7 G
Była to ... D7 G
Była to ... E7 a
Czemu więc ... C G/H D
 
Było w niej ... G D7
Było w niej ... G D7
Była wciąż ... G F E7 a E7
Pełna życia, ... a E7
Pełnią wiosny ... a E7
Chciałem ... a D7 G D7
Była to ... G D7
Dawno już ... G D7
Czasem tylko ... G F E7 a E7
Była to ... a c
Była to ... G E7
Czemu więc ... a D7 G
 
  G G a D7 G
  G G a D7 G


Chciałbym żeby uśmiech twój

La, la, ... G A7/G c/G G
 
Wszystkim ... G D G
Tylko o ... G D G
 
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
Żeby nawet ... G A7/G c/G G
Żeby zimą ... G A7/G c/G G
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
 
Śmiejesz ... G D G
Powiedz ... G D G
 
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
Żeby nawet ... G A7/G c/G G
Żeby zimą ... G A7/G c/G G
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
 
Źle jest, ... G D G
Uśmiech ... G D G
 
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
Żeby nawet ... G A7/G c/G G
Żeby zimą ... G A7/G c/G G
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
 
Chciałbym, ... G A7/G c/G G
Żeby nawet ... G A7/G c/G G
Żeby zimą ... G A7/G c/G G
Chciałbym, ... G A7/G c/G G c/G G


Ciągle pada

  G e C D7
Ciągle pada! ... G e
Mokre niebo ... C
żeby przejrzeć ... D7
A ja chodzę ... G e
Patrzę w ... C
patrzą na ... D7
 
Ciągle pada! ... e C
Stoją w ... A
ludzie skaczą ... D
A ja chodzę, ... e C
Czując jak ... A
ze złożonym ... D
 
Ciągle pada, ... G e
Jakaś para ... C
przyglądając ... D7
A ja chodzę ... G e
Żadna siła ... C
idę niby ... D7
 
Ciągle pada, ... e C
Potem zaczął ... A
liście klonu ... D
A ja chodzę ... e C
Ani piorun, ... A
słucham ... D
 
  G e C D7
  G e C D7
 
Ciągle pada, ... e C
Potem zaczął ... A
liście klonu ... D
A ja chodzę ... e C
Ani piorun, ... A
słucham ... D
 
A ja chodzę ... G e
Patrzę w ... C
patrzą na ... D7
 
  G e C D7
  G e C D7 G
 


Czekam na twój przyjazd

Czekam na ... D
Stoję na ... D
Czemu spóźniasz ... B G D
 
Pewnie na ... D
Znów nadejdzie ... D
Śnieg przysypie ... B G D
 
Z mej kieszeni ... G
Już zrobiły ... C/G
A ja wciąż ... G C/G
Czekam z ... G
I zapuszczam ... C/G
Proszę Cię, ... G C/G
 
Takiej miłości ... h E7
Kto by dziś ... h E7
Kto by dziś ... A D
Chyba tylko ... A A7 G
 
Co mam z ... D
W kapeluszu ... D
Czemu spóźniasz ... B G D
 
Choćbym ... D
Już stąd ... D
Dalej będę ... B G D
 
Z mej kieszeni ... G
Już zrobiły ... C/G
A ja wciąż ... G C/G
Czekam z ... G
I zapuszczam ... C/G
Proszę Cię, ... G C/G
 
Takiej miłości ... h E7
Kto by dziś ... h E7
Kto by dziś ... A D
Chyba tylko ... A A7 G
 
Pewnie na ... D
Znów nadejdzie ... D
Śnieg przysypie ... B G D
 
Choćbym ... D
Już stąd ... D
Dalej będę ... B G D


Cztery pory roku


La ,la ,la ... g F B Eb B
La, la, ... c D7 g c g
 
Lato jagód ... g F B Eb B
Żółte liście ... c D7 g c g
Wiosną śniegi ... g F B Eb B
A na szybach ... c D7 g F
 
A ja lubię ... g g7/F Eb
I puszysty ... B/F F D7
Kocham narty, ... g g7/F
Dla mnie ... Eb B/F F D7
 
Ktoś tam ... g F B Eb B
Kiedy rzeki ... c D7 g c g
Drugi woli ... g F B Eb B
Gdy jesienią ... c D7 g F
 
A ja lubię ... g g7/F Eb
Wśród słonecznych ... B/F F D7
Lubię pływać, ... g g7/F
Dla mnie ... Eb B/F F D7
 
  g F B c D7 g
 
Jeden lubi ... g F B Eb B
Znów się ... c D7 g c g
Inny woli ... g F B Eb B
Kiedy miodem ... c D7 g F
 
A ja lubię ... g g7/F
Wszystkie ... Eb B/F F D7
Wiosna, ... g g7/F Eb
Przypomina ... B/F F D7
 
A ja lubię ... g g7/F
Wszystkie ... Eb B/F F D7
Wiosna, ... g g7/F Eb
Przypomina ... B/F F D7
 
  g F B c D7 g
  g F B c D7 g
 
La ,la ,la ... g F B Eb B
La, la, ... c D7 g c g
La ,la ,la ... g F B Eb B
La, la, ... c D7 g c g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz